Dobry wieczór! Przychodzę z życzeniami i postem Wielkanocnym. Wkroczyliśmy w okres Wielkanocy, jak już wiecie - świąt, których nie darzę ogromną sympatią. Trzeba przetrwać więc...




Chciałabym Wam, moi kochani czytelnicy, życzyć wszystkiego cuuudowego! Dużo radości w gronie rodzinnym, ogromu szczerych uśmiechów, pozytywnej energii oraz wspaniałej pogody, idealnej na spacery. Odpoczywajcie, czerpcie radość z chwili wolnego. 




Brakowało mi takiego odpoczynku od szkoły. Wreszcie mogę odespać, nie muszę się przejmować nauką. Myślami jestem już w lipcu, chociaż wiem, że przede mną moment intensywniejszej nauki. Dlaczego? W czerwcu mam egzamin zawodowy, także wbrew pozorom okres przed wakacjami będzie dla mnie ciężki.




W gruncie rzeczy, jeszcze tylko cały kwiecień nauki. W maju szykuje się parę dni wolnego, także czas minie bardzo szybko. Damy radę, wytrwamy!




Wiosna = zmiany. (Nie) korzystne? Czas pokaże. 




Jak tam Wasze postanowienia noworoczne? Wprowadzacie jakieś zmiany wraz z przybyłą porą roku? 



Jeszcze raz kochani, dużo radości z okazji świąt Wielkanocy!

instagram/snapchat -> @likeabedlamite






4 komentarze:

  1. 'supergirls don't cry' skradło moje serce <3
    Powodzenia na egzaminie zawodowym! Ja równiez myslami jestem w lipcu, ale kurka wodna, przydałoby sie schudnąc...
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie przepadam za tymi świętami, jedyne co lubię to ciasta babci :D
    Świetne zdjęcia!
    Trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda,że święta już minęły :/

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta, święta i po świętach :)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.