Cześć! Po świątecznym poście nadszedł czas na coś wiosennego, zielonego! Wybrałam się dziś w przepiękne miejsce, gdzie królowało słonko. Zapraszam!




Wiosna zawitała nie tylko w kalendarzu czy na termometrach. Widać ją również w przyrodzie! Drzewa zaczynają ożywać, dostrzegamy pierwsze kwiaty. Cudownie! Moje marzenia powoli zaczynają się spełniać. 



Słonko pomogło mi w wytworzeniu efektu bokeh. Dzisiejsza pogoda, mimo wiatru, jest dość przyjemna. Brakuje kilku kresek, do mojego "ideału" ale i tak jest wspaniale. Oby było coraz lepiej :)





Drugie z kilku podobnych zdjęć. Wiosna nie przyszła w tak dużym stopniu, jak to sobie wyobrażałam i nie mam zbyt szerokiego pola manewru, co do motywów zdjęć. Liczę, że z wpisu na wpis, będzie tutaj coraz więcej wiosennych nowości :3




58 dni szkolnych do wakacji. Nie mogę się doczekać. Po drodze majówka - mam tydzień wolnego i myślałam, by gdzieś pojechać. Chciałabym zobaczyć coś ciekawego, polecacie jakieś miejsce? :)




Ostatnio dużo myślałam o swojej edukacji. Uczęszczam do szkoły w Cieszynie, na profil organizacji reklamy. Nie jestem zadowolona. Planowałam robić coś innego, mianowicie iść na grafikę komputerową ale mój profil nie zebrał odpowiedniej liczby osób w klasie. Zostałam zmuszona iść tam, gdzie jestem obecnie. Po skończeniu szkoły planuję ratownictwo medyczne. Obecna szkoła i marzenia mają niewiele wspólnego, prawda? No właśnie...


Na koniec aktualizuję siebie. Witaj świecie, witajcie czytelnicy!
Życzę Wam słonecznego weekendu i udanego tygodnia!
Instagram/snapchat  - > @likeabedlamite






















1 komentarz:

  1. Zachwycam się Twoimi zdjęciami! Nareszcie przyszła wiosna, więc czas zacząć podziwiać słoneczne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.