Witajcie moi mili! Krótki, zwięzły post z elementami makro. Bez zbędnego owijania w bawełnę - zapraszam! 



Wakacje = odpoczynek. O nie! Nie w moim przypadku. Praktycznie odkąd tylko rozpoczęły się wakacje... przyklejam naklejki. Tak, dobrze przeczytaliście. Taka była moja praca. Dlaczego "była"? Zlecenie zostało zrealizowane. Niebawem rozpoczynamy kolejny etap pracy. 




Dlaczego ta pogoda ciągle się zmienia? Do godziny 12 pada deszcz, później jest cieplutko a następnie znów przychodzą opady deszczu. Lato jest zadziwiające, pełne niepewności. 




Tak strasznie się cieszę na myśl o sierpniu. Tyle wspaniałych planów. Odliczam do pierwszego sierpnia. Nie mogę się doczekać by znów ujrzeć Wrocław, by móc cieszyć się wakacjami, spędzić czas z niesamowitymi osobami. Sprawą oczywistą jest, że pojawi się tutaj fotorelacja z wyjazdu. Śledźcie mnie na snapie (@likeabedlamite) - tam też pokażę rąbek przecudownego Wrocławia.  Kolejny tydzień będzie równie ciekawy, a kto wie, może ciekawszy ! :P




Marzy mi się stworzenie filmiku z wyjazdu tylko nie za bardzo mam pomysł czym go nagrać. Aparat troszkę waży i ciężko będzie uchwycić każdy moment. Telefon to opcja awaryjna, gdyż boję się, że zawiedzie mnie jakość. Polecacie jakieś kamerki, które nie będą mnie kosztować 3253zł a posiadają w porządku jakość? 




Mój ukochany za równy tydzień obchodzi osiemnaste urodziny. Cudownie jest mieć świadomość, że przez tak wiele ważnych momentów naszego życia przedzieraliśmy się razem. Oby tych momentów była niezliczona ilość. 


Wisienka na torcie. Takiego pięknego modela mam w domu. 

Trzymajcie się <3

instagram/snapchat -> @likeabedlamite






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.