Kłaniam się! Chwila natchnienia i próby czegoś nowego. Postanowiłam spróbować nowej formy fotografii, na którą już dziś Was zapraszam. Wczoraj wspomniałam, że chciałabym wystartować z nową serią, więc zaczynam. Z racji na to, że wczoraj pisałam co u mnie - dziś pozostańmy przy oglądaniu zdjęć. Z góry przepraszam jeśli któreś będzie jaśniejsze - na światło nie mam ogromnego wpływu. Buziaki! 










To tyle na dziś. Dajcie mi znać co myślicie o takim rodzaju postów oraz koniecznie podeślijcie mi pomysły na nowości! :)



3 komentarze:

  1. piękny post :)
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne minimalistyczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak ładnie :) Taka forma fotografii jest ostatnio w modzie i przyznam, że i mi bardzo się podoba :) Szczególnie fajny pomysł z tymi malinkami :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.