Wielki powrót! Wróciłam z najwspanialszych wakacji jakie tylko mogłam sobie wymarzyć. Wrocław ze wspaniałymi ludźmi okazał się jeszcze piękniejszy niż w 2014 roku. Dziękuję całej ekipie, która stworzyła niesamowity klimat. Dziękuję snapowiczom, którzy razem ze mną kroczyli po ulicach Wrocławia. Cztery dni. Miliony wspomnień. Tymczasem zapraszam do spojrzenia na to, co udało mi się uchwycić. 



Mimo wielu utrudnień w ruchu, rozbudowań - Wrocław sprawia na mnie ogromne wrażenie. Nowoczesne budynki przeplatane są starymi ale zadbanymi kamienicami. Murale dodają miastu uroku. A sama komunikacja miejska skradła moje serce. 


\
Widok z budynku SKY TOWER to coś, czego każdy powinien doświadczyć. Mam lęk wysokości dlatego nie podchodziłam do okien lecz mimo to, widok zapierał dech w piersiach.



Wrocławski rynek kryje w sobie tyle tajemnic. Szkoda, że nie udało nam się pójść w każdą uliczkę. Wieczory na rynku to coś cudownego. Ah, ależ się zachwycam ! :)



Wyspa Słodowa - idealne miejsce na wypoczynek. Słoneczko, woda, przyjaciele. 



Wyselekcjonować ok.10 zdjęć spośród 600 jest nie lada wyzwaniem. Im więcej wyjazdów, tym lepiej wychodzą mi zdjęcia z miasta. Rejestruję postęp! 



Chciałabym tutaj wrócić. Nie będę zapeszać ale mam nadzieję, że za jakiś czas moje marzenie się spełni. Ha, i to nie na parę dni...


Zdjęcia z miasta - tak czy nie? 
Dziękuję każdej osobie, która przyczyniła się do niepowtarzalności tego wyjazdu.
instagram/snapchat -> likeabedlamite









2 komentarze:

  1. Moje ukochane miasto <3 Cudowna fotorelacja! Miło jest popatrzeć na znajome miejsca :) A widok ze Sky Tower naprawdę jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam przechadzki ulicami miasta. Piekna fotorelacja. Wiecej takich, bo chetnie poogladam! :-)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.