Fotoksiążka od Seel Digital.

Hej.
Być może to czas powrotu. Powroty bywają ciężkie, nie zawsze są warte zachodu. W tym przypadku potrzebuję wrócić. 
Mija połowa wakacji. Moje życie zmieniło się o 180 stopni. Jestem szczęśliwa. Brakowało mi tego uczucia. Brakowało mi poranków z uśmiechem na ustach, spokojnego zasypiania i wyciszenia. Teraz będzie lepiej. Musi być lepiej, wierzę w to.
Próbuję fotografować. Intensywność sesji wzrasta. Moje portfolio zostało skompletowane. I to właśnie o nim chcę Wam dziś opowiedzieć. Niedawno na Facebooku pojawiła się reklama Seel Digital, która przykuła moją uwagę. Od zawsze chciałam stworzyć własne portfolio. Robię zdjęcia od kilku ładnych lat i nigdy nie były wystarczająco dobre, by ich zbiór określić mianem "portfolio". 







Książka od Seel Digital. Porządna jakość, matowe wykończenie, wyraźne kolory oraz elegancja. Tymi słowami opisałabym otrzymany album. Możliwość rozmieszczenia zdjęć, ich ilości oraz wszystkich dodatków mnie zachwyciła. Zamówienie dostarczono bardzo szybko. Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy. Fotografia to nieodłączna część mojego życia i bardzo się cieszę, że dzięki fotoksiążce mogę mieć swoje własne portfolio.

Otworzyłam się na inny rodzaj fotografii. Poza światem makro, w moje serce wkradły się również portrety. Niedawno miałam przyjemność fotografować cudowną parę (niebawem zrobię post i pokażę Wam perełki z sesji). Rozwijam swój profil na instagramie - zachęcam Was do przejrzenia i śledzenia! 
Do zobaczenia niebawem! :)

snapchat/instagram -> @likeabedlamite

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.