Hej!
Chyba przyszedł moment, by powiedzieć o tym wprost. 
Ostatnio czyt. od stycznia BARDZO wiele się zmieniło. Myślę, że na lepsze aczkolwiek to dopiero początek przeprawy. Nigdy Wam nie mówiłam o swoim życiu prywatnym i niech tak zostanie. 
Fotografia wciąż u mnie gości, wciąż mnie pasjonuje. Ba! Dołączyłam do ekipy z samorządu szkolnego jako fotograf, także dzieje się. 
Co do bloga: zawieszam działalność. Może to kwestia tego, że w tej chwili makrofotografia się budzi do życia i za jakiś czas do niej wrócę. Nie wiem. Skupiam się na estetyce Instagrama. To jeden z kanału mediów społecznościowych z którego jestem zadowolona. Przykuwam dużą uwagę do estetyki zdjęć, ich treści a także do regularności. Wiem, że wielu z Was właśnie tam mnie śledzi i pewnie zapomniała o blogu ale to dobrze. Jednak chciałam napisać oficjalny post, ponieważ zauważyłam stałą liczbę wyświetleń - nie chciałabym, by ktokolwiek czekał na post, który może się nigdy nie pojawić. 
Podsumowując chciałabym umieścić bloga w strefie zero. Nie usuwam go, ale też nie gwarantuję postów. Być może za jakiś czas powrócę z nowymi dawkami sił. Wpadajcie na mojego instagrama -> LIKEABEDLAMITE aby być na bieżąco z moimi pracami. Na osłodę kilka zdjęć: 







Trzymajcie się! <3

1 komentarz:

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.