Hejka! Kolejny makro post. Oh, jak ja zanudzam. Musicie mi wybaczyć ale to moja najukochańsza forma fotografii. Macie ochotę? Zapraszam! :)




Tytułem wstępu: chciałabym Wam ogromnie podziękować za tyle osłon, miłych słów, pozytywnej energii. Niebawem minie rok odkąd założyłam bloga. Nie spodziewałam się, że aż tyle osób wejdzie, przeczyta notatkę i poogląda zdjęcia. O komentarzach już nie wspominam bo to największy szok. Serdecznie dziękuję za każde słowo, jesteście niesamowici :)




Ostatni pracowity tydzień - później siedem dni odpoczynku. Tak bardzo się cieszę, że mamy tyle wolnego, wreszcie się porządnie wyśpię. Właściwie później czas minie tak szybko (mam nadzieję :P), że nim się obejrzymy, to będą wakacje. 




Siedemnastego czerwca mam część teoretyczną egzaminu zawodowego, a dwudziestego trzeciego czerwca część praktyczną. Mam spore obawy, co do tego egzaminu. Obawiam się, że nie zdołam go zdać. Cóż, trzymajcie za mnie kciuki! Swoją drogą, jest tu ktoś, kto również zdaje egzamin zawodowy? :)




Lekarstwa, które zaczęłam brać powoli zaczynają działać. Przestałam się czuć tak bardzo sennie, mam więcej energii. Mam nadzieję, że z biegiem czasu będzie coraz lepiej. Szkoda tylko, że do końca życia będą wyznacznikiem pracy mojego organizmu...




Ostatnio tyle spraw się pokomplikowało. Trudno mi wszystko ułożyć w jedną, konkretną całość. Czy ktoś jest chętny, by zrobić porządek w moim życiu? :P



Dziękuję Wam moi drodzy! Do następnego.

instagram/snapchat: @likeabedlamite

















4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Życzę szczęścia na egzaminach! Na szczęście mnie nie czekają ^^
    Pozdrowienia!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim chce Ci zyczyc zdrówka!
    Uwielbiam oglądac Twoje zdjecia, bo ja i fotografia sie nie lubimy - nawet selfie nie umiem zrobic porządnego :D
    Masz smykałke do cykania zdjec, widac to ;)
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby nic takiego nie przedstawiają te zdjęcia, ale pokazujesz widzowi swój własny punkt widzenia, to czego nie widać gołym okiem :) to się nazywa talent i to niezmiernie ludzi ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.