Hej! Maj. Piękny cudowny, zapowiadający wakacje maj. Mój ulubiony miesiąc. Jest na tyle ciepło, by wyjść z domu bez kurtki czy bluzy ale słonko nie przygrzewa zbyt mocno. Dziś mam dla Was sporą dawkę... dmuchawców! Zapraszam :)



Wiosna trwa. Wstaję o 5:30, jest jasno a czasami nawet zaczyna wyłaniać się słonko. Czyż to nie cudowne? Chciałabym spotykać każdego poranka taki widok, jednak to tylko moje marzenia. Pogoda nie zawsze rozpieszcza. Deszcz potrafi Nas zaskoczyć, niestety. Stop, dość marudzenia na pogodę! 



Majówka umknęła mi w zastraszającym tempie. Niedawno był czwartek i cudowne uczucie, że przede mną 10 dni wolnego a teraz? Zaledwie weekend. Pocieszam się faktem, że jeszcze troszkę ponad miesiąc...




Majówka zmusiła mnie do przemyślenia pewnej kwestii. Postanowiłam troszkę skorzystać z przywileju jaki daje mi wiek. Jak wiecie, za 7 miesięcy skończę osiemnaście lat. Nie mam na myśli popadania w nałogi itp. - nie tędy droga. Ile razy czuliście, że naprawdę żyjecie? Mi czas ucieka, marnuję wiele chwil. Chciałabym móc wykorzystać każdy moment życia na 107%. Zmiany, które nadchodzą lub które już nadeszły są... 




Chciałabym podziękować jednej ale niebywale istotnej osobie w moim życiu. Mając Ciebie, więcej nie potrzebuję. Doceniajcie bliskie Wam osoby - nie bójcie się o tym mówić. Kiedyś już o tym wspominałam ale potworzę po raz kolejny bo to bardzo ważna sprawa. Drodzy czytelnicy, Wam również dziękuję. 




Przekonałam się na własnej skórze, że siła psychiczna popłaca. Czekajcie, bądźcie cierpliwi - to naprawdę wyjdzie na dobre. Nie jutro, nie pojutrze ale obiecuję, że to nastąpi.




Na koniec chciałabym Was zaprosić na fanpage DEPAINT ART - znajdziecie tam przykładowe obrazy/rękodzieło mojej mamy. Zapraszam do obejrzenia oraz składania zapytań - jest w stanie stworzyć każdy obraz, szkatułkę. spełnić każde wasze marzenie :)

Miłego weekendu kochani :)
instagram/snapchat -> @likeabedlamite











6 komentarzy:

  1. Również życzę miłego weekendu, śliczne zdjęcia! ♥
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Masz rację, nie warto marnować życia, czas ucieka! :)
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! A Twoja mama robi niesamowite rzeczy *.*
    Kochana! Wytrzymamy do tych wakacji :D Bo jak nie my to kto :)
    Trzymaj się!
    pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie! Przepiękne :) I jak tu nie kochać wiosny za takie widoki :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.