Hello! Przepraszam za brak postów, brak odzewu. Już jestem, powracam z planami ale też wakacyjnymi marzeniami.  Enjoy!



Dzisiejszy post poświęcę tematyce innej niż makro. Dziś dowiecie się o moich obszernych planach na wakacje. Prawdę mówiąc, żyję już latem. Patrzę za okno, widzę słonko, delikatny wiatr i odczuwam nienawiść do nadchodzącego poniedziałku. Pocieszam się, że jeszcze TYLKO kilka poniedziałków.  Najbliższe trzy tygodnie spędzę na rozwiązywaniu testów do egzaminu zawodowego  (trzymajcie mocno kciuki!) jednak już później mogę zacząć wyczekiwane wakacje. 




Dwa powyższe zdjęcia zostały wykonane na północy Polski. Pierwsze w Gryfinie - przeurocze miasto, które odwiedzam co roku, ponieważ mieszkają tam moi dziadkowie. Leży niedaleko Szczecina, ma wiele ciekawych miejsc, piękne parki, godny polecenia basen oraz kompleks boisk. Jest moim numer jeden na wakacje. Drugie zdjęcie to już Świnoujście ale myślę, że tego miejsca nie muszę Wam przedstawiać :)




Wrocław, Park Japoński. Kocham nad życie. Mogłabym tam spędzić dni, tygodnie, miesiące. Jest to jedyny park, który wywarł na mnie tak ogromne wrażenie. Przechadzając się po nim, nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Jeśli nie byliście to koniecznie się wybierzcie. PS. - mam ogrom zdjęć stamtąd ale żadne nie jest w stanie oddać tego, jak cudownie się prezentuje. 




Moje kolejne, ukochane miejsce we Wrocławiu. Swoją drogą, fontanny to coś, co uwielbiam. Jestem pełna nadziei, że moja paczka znajomych również uwielbia Wrocław i to właśnie tam się wybierzemy! 




Warszawa. Będąc trzy razy w stolicy, robiłam malutko zdjęć - nad czym teraz ubolewam. Poza Stadionem Narodowym, który wywarł na mnie niemałe wrażenie, uwielbiam spacerować po Łazienkach Królewskich. Do Warszawy jeżdżę z uśmiechem na twarzy, ponieważ za każdym razem, gdy tam jestem, poznaję wspaniałe miejsca. 




Brakuje mi dobrego ujęcia Pałacu Kultury. Przejrzałam dosłownie wszystkie albumy i w żadnym nie mam ładnie ukazanego Pałacu. 




Kraków. Moje odczucia związane z tym miejscem znajdziecie TUTAJ. Kraków to kolejne miejsce do którego pragnę pojechać przez wakacje. 




Woli podsumowania: Moje plany na wakacje to przede wszystkim wyjazdy w jakiekolwiek miejsca z paczką znajomych. Nieważne które to będą miasta. Liczą się ludzie, atmosfera. Chciałabym robić dużo zdjęć, filmików. Czerpać radość z każdego dnia wakacji. Cieszyć się słońcem, oglądać cudowne wschody jak i zachody słońca. Nie żałować żadnego dnia. Spędzać aktywnie czas grając np. w tenisa, siatkówkę. Organizować ogniska, wyjazdy na basen czy jezioro. Poczuć się szczęśliwą, prawie osiemnastolatką, która ma najlepszych przyjaciół pod słońcem. 
A Wy, jakie macie plany? 

Buziaki! Trzymajcie kciuki, bym zdała egzamin :)

INSTAGRAM/SNAPCHAT -> @likeabedlamite










5 komentarzy:

  1. Ach wakacje. Do tego czasu czeka mnie jeszcze tyle nauki >.< Trzymam kciuki za testy! Ja muszę jeszcze poprawić fizykę ;-;
    Co do wakacji mam zamiar odwiedzić kilka małych, losowych miast- po co wyjeżdżać za granicę, skoro Polska jest taka piękna. Poza tym duuużo wycieczek rowerowych ^^
    Pozdrawiam!
    http://sunny-snowflake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre zdjęcia! ��
    Zapraszam również do siebie fottomi.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urokliwe miejsca. Nie byłam prawie w żadnym. Nie lubię dużych miast, zazwyczaj jest w nich duży hałas.
    Strasznie podoba mi się ostatnie zdjęcie, mega klimat!
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tyle, o ile Warszawa kompletnie mnie nie interesuje, to Wrocław jest na mojej liście miast do zwiedzenia w trybie natychmiastowym!
    Podróżowanie ze znajomymi to jest to. Miłej zabawy!
    Buziaki x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.