Hejka! Co u Was słychać? Gotowi na wakacje?  Ja już jestem po egzaminie zawodowym ale o tym zaraz. Tymczasem coś innego - mała sesja. Zapraszam :)



Egzamin poszedł... ciężko stwierdzić jak. Niby dobrze ale jednak popełniłam sporo głupich błędów. Teoria poszła mi bardzo szybko, ponieważ skończyłam pisać po niespełna pół godzinie. Co do wyników - muszę niestety poczekać do końca sierpnia. Tak, całe wakacje w stresie. 


Miałyśmy dziś z dziewczynami trochę wolnego czasu, więc postanowiłyśmy zrobić parę zdjęć. Nie byłam przekonana co do udostępniania ich tutaj ale tak dawno nie dodawałam wpisu... 


Mogę śmiało powiedzieć, że mam już wakacje. W przyszłym tygodniu mamy trzy dni "nauki" więc zapewne będzie to polegało na oglądaniu filmów, wychodzeniu do parków. Zamierzam urządzić sobie małe wagary, a co mi tam ;p 


Wiele się zmieniło w ostatnim czasie. Jeśli chodzi o relacje w klasie to naprawdę na ogromny plus. Dobrze się odciąć od osób, które nic sobą nie prezentują. Selekcja, zmiany - koniec fałszywych znajomości. 


Pozostałe zmiany wciąż są w stanie wprowadzania. Pół roku do osiągnięcia pełnoletności do czegoś zobowiązuje. 


Zacznijmy te wakacje w wielkim stylu. Niech już będzie dobrze.
Życzę Wam udanego ostatniego tygodnia szkoły!
Buziaki! <3

snapchat/instagram - > @likeabedlamite 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.