Hello! Witajcie wakacje, witaj przygodo! Jak wspaniale pisać posta w pierwszy wolny poniedziałek. Rozpoczął się najlepszy okres w roku. Dziś przychodzę z odrobiną marko.



Temperatury powyżej 20 stopni, woda, spodenki, koszulki na ramiączkach, beztroskie życie. U w i e l b i a m ! Mogłabym prowadzić takie życie przez cały rok. 



Mam nadzieję, że wakacje przyniosą mi dużo motywacji do zdjęć oraz regularności na blogu. Chciałabym zacząć nową serię postów. Ba, nawet mam już pomysły tylko nie chce mi się do tego zabrać. Potrzebuję motywaaaacji ;c



Ostatnio zdałam sobie sprawę, że za dwa lata będę w zupełnie innym miejscu niż jestem teraz. Boję się tego. Boję się kończyć szkołę i zaczynać dorosłe życie. Wiem, że dam radę ale start będzie trudny. Ciekawe ile do tej pory się zmieni... 




Macie jakieś plany na lipiec? Jak dla mnie jest to okres pracy i próby zarobku na sierpniowy wypad z przyjaciółmi do.... WROCŁAWIA! Yaay, zdecydowaliśmy się i jedziemy! Tak bardzo się cieszę, że coś się ruszyło i mamy wstępne plany. Byle tylko zostały zrealizowane :)




Odpoczywajcie, cieszcie się wakacjami, bawcie, korzystajcie z życia! 



Do następnego, moi mili! 
<3






5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się trzecie zdjęć.
    Najprostszy sposób motywacyjny: siądź przed komputerem i zacznij pisać :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie tylko Ty potrzebujesz motywacji słonko... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo, na jakimś wyjeździe przyjdzie masa motywacji! Te wakacje będą super, obiecuję - w sierpniu obejrzysz zdjęcia i będziesz zachwycona <3

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ojej <3 na pewno tak!!!
      Może nawet kiedyś umówimy się na wspólną motywację :*

      Usuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.