Witajcie. Po krótkiej przerwie przybywam z moim ulubionym rodzajem zdjęć czyli makro. Udało mi się w ostatniej chwili wychwycić piękne promyki zachodzącego słoneczka i mam! Podjęłam wiele prób udanego makro + sklejenia posta dla Was ale każde zdjęcia wydawały mi się złe. Dziś jednak jestem z siebie zadowolona. Poza faktem, że u mnie ostatnio troszkę gorzej, nie mam o czym pisać. Nie będę Was zanudzać swoim życiem. Mam nadzieję, że do rozpoczęcia roku szkolnego uda mi się coś jeszcze do Was napisać. Nie przedłużając, życzę Wam miłego oglądania! Dajcie mi znać co sądzicie :)










Trzymajcie się! 
Snapchat/instagram - > likeabedlamite


5 komentarzy:

  1. Kocham ogladac zdjecia makro *_*
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez kocham robic zdjecia makro. W Twoich jestem zauroczona. Wykorzystalas genialne swiatlo, na tak piekne zdjecia :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  4. maaaaaakroooooooo ♥ muszę do nich wrócić :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia :)
    Pozdrawiam, baexm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.