Hej!
Witam w grudniu! Niestety odchodzimy na moment od zimowego klimatu ale nie odkładamy adaptera!  Dziś efekty kolejnej próby porozumienia się z tym gadżetem. Myślę, że wyszło odrobinę lepiej niż ostatnim razem. 
Co u mnie? Za trzy dni będę pełnoletnia. Kiedy to zleciało? Gdzie podziały się plany, które miałam  zrealizować przed osiemnastką? Dokładnie 7 grudnia, w środę rozpoczynam nowy etap. I nie, nie tylko ze względu na urodziny. Ten dzień będzie pewnym końcem ale jednocześnie początkiem. 
Rok dobiera końca. Niech się kończy. Nie przyniósł wiele dobrego. Myślę, że pojawi się wpis podsumowujący rok. To moja tradycja.  
Odzwyczaiłam się od pisania notatek. Nie wiem co powinnam tutaj umieścić więc może obejrzymy zdjęcia (przepraszam za niewielką ilość, wciąż mi nie wychodzą tak, jakbym chciała).


















Miłego tygodnia, udanych mikołajek!
snapchat/instagram -> likeabedlamite

2 komentarze:

  1. Bardzo artystyczne zdjęcia. Ciekawie to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu z fb i powiem, że po przeczytaniu zostanę tu na dłużej ;) oczywiście obserwuję <3
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.